
Om TOPMØDE 2024
Verden er i konstant forandring – politisk, økonomisk og kommercielt. Derfor kan den danske livsstilsbranche ikke gøre, som den plejer. Den nye normal er business as unusual.
Det er omdrejningspunktet for TOPMØDE 2025, hvor DM&T 23. september fylder Boxen i Herning med beslutningstagere, ledere og frontløbere fra livsstilsbranchen til en dag fyldt med strategisk indsigt, stærke perspektiver og skæve indspark.
Køb din billet her

DM&T er brancheorganisation for de danske mode- og tekstilvirksomheder. I 2017 genindførte vi det årlige topmøde, hvor vi samler beslutningstagere fra hele branchen. Dette var en stor succes, og i 2018 afholdt vi anden udgave og året efter fulgte vi op med den tredje udgave.
Mere end 350 ledere og beslutningstagere fra den danske livsstilsbranche deltog i TOPMØDE 2019. Den imponerende talerrække talte blandt andre daværende statsminister Lars Løkke Rasmussen, McKinseys Achim Berg, Morten Münster, Esprit-CEO Anders Kristiansen, den internationalt anerkendte innovations- og forandringsguru Kyle Nel og Bestsellers grand old man Finn Poulsen.
I 2021 mødtes vi igen, efter corona havde spændt ben for vores store 2020-udgave. Men gensynsglæden var stor, og talere som retail-futuristen Howard Saunders, økonomen Henrik Drusebjerg, Lakserytteren, manden bag Pseudoarbejde Dennis Nørmark og IKEAs Pia Huusfelt bidrog til et tårnhøjt vidensniveau.
I 2022 fulgte vi op med spændende indlæg fra blandt andre Puma, Zalando, SnapChat og den internationale bæredygtighedskapacitet Nigel Salter.
2023-udgaven havde fokus på, hvordan man leder i konstante forandringer, og også på de forhold, der definerer lederens strategiske valg. En række talere gav deres inspirerende indspark til dagens 300 deltagere: professor Carsten Rahbek, Henrik Drusebjerg, H&M, BESTSELLER, Microsoft og Svend Brinkmann var nogle af de navne, der indtog scenen i Bella Arena, som denne gang lagde rammer til TOPMØDE.
2024-udgaven bød på spændende talere som trendforecaster Anja Bisgaard Gaede, USA-ekspert Mirco Reimer-Elster, investeringschef Henrik Drusebjerg, AI-ekspert Erik David Johnson og bestsellerforfatter Nicklas Brendborg.
i 2025 fylder DM&T 130 år, og det markerer vi med et brag af et TOPMØDE, hvor vi samler branchen i Danmarks tekstil-hovedstad Herning. Jyske Bank Boxen danner rammen om en dag under temaet Busines as (un)usual, hvor vi samler de modigste stemmer og skarpeste hjerner fra både ind- og udland. Ikke bare fra livsstilsbranchen, men fra alle de steder, hvor forandring sker – i teknologi, gastronomi, medier, forskning og ledelse. At udfordre business as (un)usual kræver nyt mod. Nye idéer. Nye perspektiver.
Vi tror på, at inspiration ofte opstår dér, hvor vi mindst venter det. Derfor byder årets program både på brancheeksperter og vilde kort. Mennesker, der har udfordret status quo i deres egne verdener – og som kan hjælpe os med at gentænke vores.
Glæd dig til en dag med fokus på inspiration til at udvikle din forretning – også selvom alt bliver vendt på hovedet og er business as (un)usual. Og en dag, hvor vi beviser, at man både kan have 130 års erfaring og samtidig have en glubende appetit på fremtiden.