Missya søger Indkøbsassistent

Send din ansøgning

Indkøbsassistent til Missya
- Bliv en del af vores passionerede team!

Lokation: Odense, Danmark

Missya søger en engageret og struktureret Indkøbsassistent, der vil være en del af vores dedikerede team og bidrage til at bringe vores stilfulde og komfortable produkter til kvinder i hele Skandinavien og Europa. Hvis du har flair for tekstiler og trives med både administrative opgaver og leverandør- og kundekontakt, så er du måske den, vi leder efter! Vi tilbyder dig en alsidig rolle med stor indflydelse på din arbejdsdag, hvor vi hjælper hinanden og skaber værdig.

Dine primære opgaver vil være:

  • Understøttelse af indkøbsprocessen i form af hjælp med at planlægge, koordinere og udføre indkøbsprocesser i tæt samarbejde med den indkøbsansvarlige.
  • Kollektions/vareoprettelse og vedligeholdelse af stamdata i Trimit.
  • Oprettelse af indkøbsordrer baseret på disponeringsforslag i ERP-system samt lager-beholdning.
  • Ansvar for en produktgruppe fra start til slut.
  • Opfølgning på indkøbsordrer og sikring af rettidige leverancer fra vores leverandører i Østen.
  • Overvåge lagerbeholdning og sikre genbestillinger i henhold til lagerbehov og kampagner.
  • Modtagelse og håndtering af dokumentation fra leverandører og sikre overensstemmelse mellem fakturaer og faktiske leverancer, herunder fakturaafstemning og priskontrol.
  • Koordinering med lager omkring modtagelse af varer.
  • Håndtere reklamationer og sikre klar kommunikation mellem salg, leverandører, kunder.
  • Deltagelse i leverandørmøder, messer og rejser.
  • Håndtering af diverse interne ad hoc opgaver i indkøbsafdelingen.

Vi leder efter dig, som:

  • Har en relevant uddannelse inden for tekstil, indkøb eller lignende.
  • Har gerne 1-2 års erfaring i en tilsvarende rolle inden for tekstil eller mode.
  • Rutineret bruger af Office pakken, gerne erfaring med Trimit eller lignende ERP-systemer.
  • Er struktureret og har et skarpt øje for detaljerne – du kan håndtere flere opgaver på én gang uden at miste overblikket.
  • Har gerne erfaring med import og leverandørkontakt i Østen og kan sikre kvalitet og timing i forsyningskæden.
  • Er flydende i dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt.
  • Er en teamplayer og trives i et lille kreativt og dynamisk miljø.

Hos Missya tilbyder vi:

  • Fuldtidsstilling med ansættelses snarest muligt.
  • En spændende hverdag i en dynamisk modevirksomhed, hvor innovation og kvalitet er i fokus.
  • Mulighed for både personlig og faglig udvikling i en virksomhed i vækst.
  • Et passioneret og uformelt arbejdsmiljø i Odense.

Bliv en del af vores team og vær med til at videreudvikle Missya’s kollektioner, der kombinerer komfort og stil for kvinder i hele Europa!

Sådan søger du:

Send din ansøgning og dit CV til Mogens Andrés på mogens@andres.dk senest d. 1/12-2024. Vi behandler ansøgninger løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål angående stillingen må du gerne kontakte Christian Høyer på 21 70 86 28.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Download Stillingsopslaget 

Job post image
Ansøg inden
1. december 2024
Tiltrædelse
Snarest muligt
Lokation
Odense M, 5230