Sports Group Denmark søger HR Coordinator

Send din ansøgning

HR Coordinator

Brænder du for at arbejde med HR, personaleadministration og trivsel i en hurtigt voksende virksomhed? Motiveres du af at arbejde detaljeorienteret og fortroligt, samt være med til at sætte dit eget præg på, hvordan vi arbejder med mennesker og kultur i Sports Group Denmark? Så er denne stilling noget for dig.

Sports Group Denmark er en danskejet Sportswear virksomhed, der blev etableret i 2012. Hovedsædet er placeret i Silkeborg med yderligere 10 afdelinger i Skandinavien, Tyskland, Frankrig, Kina og Bangladesh. Vi har +4000 kunder fordelt primært i Skandinavien og Europa og repræsenterer mere end 28 brands til konkurrencedygtige priser – herunder både internationale brands samt brands designet og udviklet af Sports Group Denmark. Hos os vægter vi bæredygtighed og ansvarlighed lige så højt som kvalitet, funktionalitet og design som vores vigtigste faktorer. Gennem sport ønsker vi at bringe glæde og værdi til vores omgivelser, ligesom vi stræber højt efter at inspirere verden omkring os ud fra vores kerneværdier. Hos Sports Group Denmark har vi altid medarbejderen i fokus.

Du vil være med til at sikre og styrke Sports Group Denmarks medarbejdere gennem hele værdigkæden. Med reference til Head of HR, skal stillingen varetages af en person, som trives med administrativt arbejde blandt andet i henhold til drift og vedligeholdelse af vores interne processer og HR-systemer. Du bliver del af en kultur, hvor dine idéer hurtigt bliver omsat til handling, og vi værdsætter et godt drive og det at kunne arbejde selvstændigt. Jobbet er i et fantastisk miljø, hvor vi gennem stærk kultur og med god energi, hjælper hinanden med at skabe succes. Vi kan lide at skabe resultater og sætter faglighed og fællesskab i højsædet.

Den endelige sammensætning af arbejdsopgaver vil afhænge af den valgte kandidats uddannelses- og erhvervsmæssige erfaringer og kompetencer, men de primære opgaver omfatter bl.a.:

Jobbeskrivelse

  • Drift og vedligeholdelse af medarbejderdata i HR-systemerne: HR-ON Staff & Recruit
  • Indberetning af sygdom og barsel
  • Opdatering og vedligeholdelse af Medarbejderhåndbog
  • Personaleadministration, herunder oprettelse og fratrædelse af medarbejdere i diverse systemer
  • Udarbejde ansættelseskontrakter og tillæg
  • Assisterende rolle i forbindelse med lønadministration og payroll-processer
  • Administrere SmartTID registreringer for timelønnede
  • Opfølgning på tidsregistrering for funktionæransatte
  • Administration af firmabiler
  • Udarbejde jobbeskrivelser
  • Videreudvikling af CV-database
  • Udvikle proces og procedurebeskrivelser for HR relateret initiativer
  • Diverse Ad hoc-opgaver

Jobkvalifikationer

  • Mindst 2 års erfaring fra lignende administrativ stilling
  • Kendskab til lønadministration og tidsregistrering
  • Erfaring med håndtering og vedligeholdelse af stamdata
  • Organisationsforståelse
  • General flair for IT
  • Gerne erfaring med HR-processer, politikker og procedurer
  • Taler og skriver engelsk på forretningsniveau.
  • Erfaring med varierende administrative opgaver

Personlige kvalifikationer

  • Selvstændig med stort overblik og forstår at planlægge og prioritere i en travl hverdag
  • God til at opbygge relationer og forstår vigtigheden i at være fortrolig
  • Har en motiverende og positiv tilgang til at opbygge det gode samarbejde
  • Struktureret og ansvarsbevidst med en proaktiv tilgang til arbejdsopgaverne
  • Fleksibel og omstillingsparat, da vi er en virksomhed i kraftig vækst
  • Kommunikativ stærk og serviceminded

Kontakter: 

Mia Grønne 

Tlf.: +45 30 70 24 18 

 

Ansøgningsfrist: 

Snarest muligt - Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater.

Download PDF 

Job post image
Ansøg inden
18. oktober 2024
Tiltrædelse
Snarest muligt
Lokation
Silkeborg, 8600