Pavement søger Marketing- og Administrationsmedarbejder (barselsvikariat).

Send din ansøgning

Vi søger en energisk og struktureret medarbejder til et barselsvikariat, der kan varetage en bred vifte af marketing- og administrative opgaver i en travl hverdag. Er du passioneret omkring SoMe, samarbejder med influencere, content creation og samtidig trives med kundeservice og administrative opgaver, så er det måske dig, vi leder efter!

Arbejdsopgaver:

• Koordinere og planlægge content på vores interne og eksterne platforme.

• Udarbejde grafisk materiale.

• Opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside.

• Planlægning og afvikling af content med intern content creator.

• Koordinere fotoskydninger.

• Opsætning og opfølgning af annoncering i samarbejde med ekstern samarbejdspartner.

• Håndtering af packshots til intern og ekstern brug.

• Kundeservice til B2C- og B2B.

• Håndtering af reklamationer fra B2B- og B2C-kunder.

• Ad HOC-opgaver

Vi forventer, at du:

• Har erfaring med marketing og kundeservice (gerne fra en lignende stilling).

• Er struktureret, selvkørende og har et skarpt øje for detaljer.

• Har kendskab til sociale medier, Shopify, Google Ads og Meta Business.

• Er kreativ, initiativrig og trives med både selvstændigt arbejde og teamwork.

• Har gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk.

• Har kendskab til Spy – men ikke et krav.

Vi tilbyder:

• Et spændende og alsidigt vikariat i en dynamisk virksomhed.

• Et kreativt arbejdsmiljø med stor frihed under ansvar.

• Mulighed for faglig udvikling.

• Gode kollegaer og et uformelt arbejdsmiljø.

Stillingen er et barselsvikariat på fuldtid med mulig for fast ansættelse.

Opstart snarest muligt.
Arbejdsstedet er Aarhus C

Lyder dette som noget for dig?

Så send din ansøgning og CV til Michael Ørum på michael@pavement.dk senest 20 maj.

Samtaler vil blive afholdt løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Download PDF 

Job post image
Ansøg inden
20. maj 2025
Tiltrædelse
Snarest muligt
Lokation
Aarhus C, 8000