Pavement søger Marketing- og Administrationsmedarbejder (barselsvikariat).
Send din ansøgningVi søger en energisk og struktureret medarbejder til et barselsvikariat, der kan varetage en bred vifte af marketing- og administrative opgaver i en travl hverdag. Er du passioneret omkring SoMe, samarbejder med influencere, content creation og samtidig trives med kundeservice og administrative opgaver, så er det måske dig, vi leder efter!
Arbejdsopgaver:
• Koordinere og planlægge content på vores interne og eksterne platforme.
• Udarbejde grafisk materiale.
• Opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside.
• Planlægning og afvikling af content med intern content creator.
• Koordinere fotoskydninger.
• Opsætning og opfølgning af annoncering i samarbejde med ekstern samarbejdspartner.
• Håndtering af packshots til intern og ekstern brug.
• Kundeservice til B2C- og B2B.
• Håndtering af reklamationer fra B2B- og B2C-kunder.
• Ad HOC-opgaver
Vi forventer, at du:
• Har erfaring med marketing og kundeservice (gerne fra en lignende stilling).
• Er struktureret, selvkørende og har et skarpt øje for detaljer.
• Har kendskab til sociale medier, Shopify, Google Ads og Meta Business.
• Er kreativ, initiativrig og trives med både selvstændigt arbejde og teamwork.
• Har gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk.
• Har kendskab til Spy – men ikke et krav.
Vi tilbyder:
• Et spændende og alsidigt vikariat i en dynamisk virksomhed.
• Et kreativt arbejdsmiljø med stor frihed under ansvar.
• Mulighed for faglig udvikling.
• Gode kollegaer og et uformelt arbejdsmiljø.
Stillingen er et barselsvikariat på fuldtid med mulig for fast ansættelse.
Opstart snarest muligt.
Arbejdsstedet er Aarhus C
Lyder dette som noget for dig?
Så send din ansøgning og CV til Michael Ørum på michael@pavement.dk senest 20 maj.
Samtaler vil blive afholdt løbende.
Vi glæder os til at høre fra dig.

- Ansøg inden
- 20. maj 2025
- Tiltrædelse
- Snarest muligt
- Lokation
- Aarhus C, 8000