Missya søger Indkøbsassistent

Send din ansøgning

Struktur, tekstiler og teamwork – Missya søger Indkøbsassistent

Lokation: Odense, Danmark

Hos Missya er vi et lille, tæt team på tre, der hver dag arbejder for at skabe smukt, komfortabelt og inspirerende lingeri, loungewear og badetøj til kvinder i hele Skandinavien og Europa.

Vi elsker, når der er struktur og styr på tingene – men vi elsker også at have det sjovt! Hos os er hverdagen fyldt med grin, kreativitet og fællesskab. Vi holder glimmer-fredage, har dage i hyggetøj og så står vi altid klar til at hjælpe hinanden.

Nu leder vi efter dig, der har lyst til at blive vores fjerde kollega - en engageret og struktureret indkøbsassistent, som trives med både administrative opgaver og leverandør- og kundekontakt, og som vil være med til at fylde hverdagen med godt humør.

Dine primære opgaver vil være:

1. Understøttelse af indkøbsprocessen i form af hjælp med at planlægge, koordinere og udføre indkøbsprocesser i tæt samarbejde med den indkøbsansvarlige.

2. Kollektions-/vareoprettelse og vedligeholdelse af stamdata i Trimit-system.

3. Oprettelse af indkøbsordrer baseret på disponeringsforslag i ERP-systemet.

4. Opfølgning på indkøbsordrer og sikring af rettidige leverancer fra vores leverandører i Kina.

5. Overvågning af lagerbeholdning og sikring af genbestillinger i henhold til lagerbehov og kampagner.

6. Modtagelse og håndtering af dokumentation fra leverandører fra Østen og sikring af overensstemmelse mellem fakturaer og faktiske leverancer, herunder fakturaafstemning og priskontrol.

7. Varemodtagelse og udsendelse af disse, samt koordinering med lager omkring dette.

8. Håndtering af diverse interne ad hoc-opgaver i indkøbsafdelingen.

Vi leder efter dig, som:

1. Har en relevant uddannelse inden for tekstil, indkøb eller lignende.

2. Har stor talforståelse.

3. Har gerne 1-2 års erfaring i en tilsvarende rolle inden for tekstil eller mode.

4. Har gerne erfaring med import og leverandørkontakt i Østen og kan sikre kvalitet og timing i forsyningskæden.

5. Er rutineret bruger af Office-pakken og gerne har erfaring med BC eller lignende ERP-systemer.

6. Er struktureret og har et skarpt øje for detaljerne – du kan håndtere flere opgaver på én gang uden at miste overblikket.

7. Er flydende i dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt.

8. Er en teamplayer og trives i et lille, kreativt og dynamisk miljø.

Hvis du desuden har flair for - eller interesse i – mode og produktudvikling, er der også mulighed for at udvikle dig på det område. Vi elsker, når man har lyst til at byde ind med nye idéer og være med til at skabe de næste Missya-favoritter!

Hvad får du hos os?

Hos Missya får du mere end "bare et job". Du får en nøgleposition i en virksomhed, hvor der er kort vej fra idé til handling – og hvor du kan sætte dit aftryk fra dag ét.

1. En fuldtidsstilling med ansættelse snarest muligt.

2. En spændende hverdag i en dynamisk modevirksomhed, hvor innovation og kvalitet er i fokus.

3. Mulighed for både personlig og faglig udvikling i en virksomhed i vækst.

4. Et passioneret og uformelt arbejdsmiljø i Odense tæt på Rosengårdcenteret - med plads til både grin, glimmer og gode idéer.

5. Trivsel står højt på agendaen sammen med en altid tilstedeværende vilje til at fortsætte vores kontinuerlige fremgang.

Send din ansøgning og dit CV til Mogens Andrés på mogens@andres.dk senest 1. december 2025.

Vi behandler ansøgninger løbende – så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Christian Høyer på 21 70 86 28.
Vi glæder os til at høre fra dig!

Download PDF 

Job post image
Ansøg inden
1. december 2025
Tiltrædelse
Snarest muligt
Lokation
Odense, 5230