Marketing-guru gæster TOPMØDE 2025
Jon Evans er vært på verdens mest downloadede podcast om marketing, Uncensored CMO, som er blevet downloadet mere end 2 mio. gange. Til september står han på scenen til TOPMØDE 2025, hvor han sætter fokus på, hvorfor det er helt ekstremt dyrt at være et kedeligt brand eller lave kedelige kampagner. Og bare rolig, du får også masser af gode råd til, hvordan du undgår at blive kedelig.

Hver uge går Jon Evans i studiet med nogle af verdens førende marketingfolk. Gennem dybdegående samtaler med CMO’s, grundlæggere og andre marketingprofessionelle afslører Jon den usminkede sandhed om, hvordan marketing virkelig fungerer. Det har gjort Uncensored CMO til en af de allermest populære podcasts om marketing med mere end to mio. downloadede episoder.

Den 23. september træder Jon ud af podcaststudiet og ind i Jyske Bank Boxen i Herning, når DM&T inviterer hele branchen til TOPMØDE.
Her præsenterer han »The Extraordinary Cost of Being Dull« for allerførste gang i Danmark.
På baggrund af forskning foretaget i samarbejde med marketing-godfather Peter Field og branding-eksperten Adam Morgan afslører Evans, at kedelig reklame og kedelig marketingadfærd kan koste brands betydeligt mere for at opnå de samme forretningsmæssige effekter som fængende kampagner.
Data fra IPA-databasen viser, at kedelige kampagner kan kræve op til 10 millioner pund mere i medieudgifter for at matche effektiviteten af mere interessante annoncer. Evans understreger, at følelsesmæssigt engagement er afgørende, da næsten halvdelen af de annoncer, der er testet af System1, ikke fremkalder nogen følelsesmæssig reaktion, hvilket fører til spildte investeringer.
Så glæd dig til at skud højpotente branding-vitaminer. Jons keynote vil med garanti inspirere både topledelse og marketingfolk til at prioritere kreativitet og følelsesmæssig resonans for at forbedre reklameeffektiviteten. Og ikke mindst til at undgå at blive kedelig.
Ud over sin podcast-succes er Jon Chief Customer Officer hos System1, den banebrydende kreative testplatform, der måler følelsesmæssige reaktioner på reklame og innovation og hjælper kunderne med at levere målbare resultater.