Marketplaces: Den hurtige vej til rentabel global vækst - Nu i KBH
Mere end 60 % af al onlineforbrug foregår nu på marketplaces, men mange brands formår ikke at imødekomme denne kundeefterspørgsel på grund af de udfordringer, der følger med lancering og drift af disse nye salgskanaler. Dette seminar undersøger, hvordan DK Company, Lindex, J.Lindeberg og andre førende modevirksomheder har effektiviseret deres internationale ekspansion via marketplaces for at øge omsætningen i stor skala.

- Fra
- 25. August 2025 - 10:00
- Til
- 25. August 2025 - 12:00
- Sted
- DM&T København, lokale Los Angeles i bygning A6
- Tilmelding
- Nederst på siden
I 2021 var tidligere Masai-direktør Sune Bjerregaard medstifter af Refined Networks for at hjælpe andre skandinaviske brands med at overvinde de komplekse udfordringer, Brexit medførte, og lancere deres brands på Storbritanniens førende onlineplatforme – herunder John Lewis, Selfridges og Marks and Spencer. Spol frem til 2025, og virksomheden bruger nu sin ekspertise, teknologi og logistiknetværk til at hjælpe mere end 50 brands med at skalere deres marketplace-, DTC- og wholesale-forretning i Storbritannien, USA og Europa.
På seminaret, der foregår fysisk i DM&T’s lokaler i København, vil Sune give indblik i, hvad der kræves for at vækste på verdens største online modeplatforme:
Lancering på nye markeder og kanaler
– fra kontrakter og kommissionssatser til juridiske og skattemæssige krav
Effektiv integration med flere platforme
– automatisering af produktdata, billedredigering og onsite-optimering
Lokal logistik og ordrebehandling
– minimering af told og fragtomkostninger samtidig med overholdelse af platformens SLA'er og kundens forventninger
Praktisk styring for at maksimere salget
– produktudvælgelse og genassortering, kampagnejustering og brand management
Fuld kanalintegration
– fordelene ved at integrere lager for marketplace, DTC og wholesale for at øge tilgængelighed og rentabilitet
Pris
Det er gratis at deltage og alle er velkomne.